1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1166294

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Den där intervjun går helt i linje vad man skulle börja kunna benämna som en klassisk Linkanintervju. Här handlar det inte om att slå på stora trumman o basunera ut fagra löften till höger o vänster. Fan, karln är ju ett smärre geni på att få det att verka som att han svarar en hel massa utan att eg. ha gett ett enda svar. Rökridåernas mästare och jag tror jag gillar det! Inger nån form av förtroende...:-)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Exactemente. Vad får man ut av denna mening:
"Vi har bestämt oss för att ta in en spelare till, men samtidigt har vi gjort av med mycket av pengarna. Däremot har vi inte sagt att vi ska göra av med en exakt summa utan det finns möjlighet att det blir lite dyrare." ?:

Geni var ordet :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.