1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1166467

Sv: Silly Season 09/10
Icing-Ove: OM Pyrret blir kvar i Sverige handlar det nog om pengar var han isf hamnar. TIK:s möjligheter i dagsläget att matcha nån av storklubbarna i det avseendet lär vara rätt begränsade, tror inte vi hamnar i ett likaläge i budgivning mot t.ex fbk. Detta tror jag Pyrret är väl införstådd med och eftersom money talks även i den här branchen är åtminstone inte jag chockad om han byter favoritlag i Sverige. Intressant poäng där dock om fbk o center, det var ju en position som inte tilltalade Pyrret. Men vem vet, för rätt pengar så kanske...?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer