Hahl Bundy: Aha....jag förstår...tror jag. Drei überaskningungen in eins...hmmm...Får hoppas på nån med multipel personlighet då kanske?
Inlägg: 1166512
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Såna finns det gott om. Se bara härinne. :)
Jag är försiktigt optimistisk, jag börjar få en sån där känsla som betyder att detta slutar riktigt bra. När denna känsla infinner sig i början av säsongen så blir det så också när man summerar säsongen.
Min erfarenhet på det här området har alltid visat sig haft rätt hittills när denna känsla dykt upp.
Jag är försiktigt optimistisk, jag börjar få en sån där känsla som betyder att detta slutar riktigt bra. När denna känsla infinner sig i början av säsongen så blir det så också när man summerar säsongen.
Min erfarenhet på det här området har alltid visat sig haft rätt hittills när denna känsla dykt upp.