mikenomad: Såna finns det gott om. Se bara härinne. :)
Jag är försiktigt optimistisk, jag börjar få en sån där känsla som betyder att detta slutar riktigt bra. När denna känsla infinner sig i början av säsongen så blir det så också när man summerar säsongen. Min erfarenhet på det här området har alltid visat sig haft rätt hittills när denna känsla dykt upp.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag är försiktigt optimistisk, jag börjar få en sån där känsla som betyder att detta slutar riktigt bra. När denna känsla infinner sig i början av säsongen så blir det så också när man summerar säsongen.
Min erfarenhet på det här området har alltid visat sig haft rätt hittills när denna känsla dykt upp.