fettsteffe: Stämmer det så har det nog inte grävt allt för stora hål i kassakistan. En hemvändare (Nilson) och en avdankad NHL-spelare som inte platsar i KHL, dessutom med knäproblem häromåret...
Inlägg: 1166655
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Han har ju blivit erbjuden till andra ES-klubbar men ingen har nappat. Inte ens Modo.