Hahl Bundy: Nja 'ganska lätt' tror jag ju inte det blir . Åkerlund var riktigt bra i dom (fåtalet) matcher han spelade ifjol.
Inlägg: 1166696
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Andersson ja . att han inte fick stå mer är fantastiskt . fast han konkurerade ju med superbacke . och de är ju inte lätt
Sv: Silly Season 09/10
Andersson: Ja det var han absolut.
Hur han kommer att vara i ett längre perspektiv vet vi ju inte o vi får väl se hur dom sporrar varandra.
Hur han kommer att vara i ett längre perspektiv vet vi ju inte o vi får väl se hur dom sporrar varandra.