Tycho: Jag vet inte, Lind var en av mina största favoriter då han spelade i Timrå. Jag tycke att han utvecklades enormt då han var här. Han har inte varit dålig i Brynäs och jag har all respekt för hans beslut att dra dit med tanke på hans privata situation. Men jag tycker någonstans att han gjort sitt i Timrå.
Jag har inga hard feelings men känner att vi borde satsa på något annat än en Lind som liksom haft sin peak.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag har inga hard feelings men känner att vi borde satsa på något annat än en Lind som liksom haft sin peak.