Hahl Bundy: Själv önskar jag en sak mer än något annat denna säsong. Jag hoppas att Lehtonen får äta upp sitt eget uttalande att, "Frölunda är mera ett vinnarlag".
Inlägg: 1167117
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Tikinmyheart: Håller med dig fullständigt.Bara hoppas att sillstryparna
gör en leksand.Eller Brynäs med 6 kedjor.
Vad gäller Nubben så förstår man inte vad han skulle till sillgubbarna
att göra? han värvar ju bara Timråspelare då kunde han lika bra stanna.
gör en leksand.Eller Brynäs med 6 kedjor.
Vad gäller Nubben så förstår man inte vad han skulle till sillgubbarna
att göra? han värvar ju bara Timråspelare då kunde han lika bra stanna.
Sv: Silly Season 09/10
Tikinmyheart: Lite sådär som hände med Hossa? Ja, det hade varit bra festligt på sitt sätt.