kennas: Måste säga att dte känns riktigt skönt, slipper man vara nervös att han går till FBK. Stort grattis och ett lycka till, detta är han värd!
Inlägg: 1167162
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: Jag önskar också Pyörölä lycka till!
Lehtonen får gärna misslyckas rejält i Frölunda...
Lehtonen får gärna misslyckas rejält i Frölunda...