Uno Gordon: Man tackar så mycket för de vänliga orden. Right back at ya.
Inlägg: 1167231
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Två drömspelare som av någon anledning inte är sajnade inför nästa säsong är ju Janne Pesonenen o Alexander Giroux, någon av dom skulle smaka mumma!
Men en mer realistisk värvning skulle vara denna kille, kan han vara något?
Men en mer realistisk värvning skulle vara denna kille, kan han vara något?