Tvåtallar: Det gör de alldeles säkert. Och tro mig jag kommer njuuuta varenda sekund. Dock finns det en människa jag kommer liiida med och det är Dragan2k. Det är en ärlig och rakt igenom sympatisk kille som jag inte missunnar någonting. Vinner Frölunda så gratulerar jag honom fastän det svider i hjärtat. Samma sak med Djurgården. Vinner de gratulerar jag Dolken och Wikegård. Fastän det svider i hjärtat. Sådan är jag. Provokativ och hatisk inför och under matcherna, ödmjuk och stor i nederlaget mot dem som förtjänar det.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tvåtallar: Det gör de alldeles säkert. Och tro mig jag kommer njuuuta varenda sekund. Dock finns det en människa jag kommer liiida med och det är Dragan2k. Det är en ärlig och rakt igenom sympatisk kille som jag inte missunnar någonting. Vinner Frölunda så gratulerar jag honom fastän det svider i hjärtat. Samma sak med Djurgården. Vinner de gratulerar jag Dolken och Wikegård. Fastän det svider i hjärtat. Sådan är jag. Provokativ och hatisk inför och under matcherna, ödmjuk och stor i nederlaget mot dem som förtjänar det.