Lätt att glömma detta nu när man blivit bortskämd med Timrå IK som ett etablerat elitserielag!
Inlägg: 1167235
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Laken: Vad fan hade sittplats för takt ca: 0:08 till ungefär 0:12, jag som tycker vi klappar för mycket nu :P
Sv: Apropå nånting...
Laken: Jag som är nybörjare på det här med hockey. Hur och när blir man etablerad?