73Sjöbba: Ja, dött som i graven här , jag orkar t.o.m svara emot Polisen!
Inlägg: 1167418
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Kimmo Kuhta skulle vara en bra värvning för oss, känner Pärssinen och brukar göra mycket poäng.