1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1167436

Sv: Silly Season 09/10
Snoop: Håller med, tycker laget ser ganska gediget ut om än lite profillöst. Åtminstone på förhand, förhoppningsvis gömmer det sig en hel hög med profiler bland nyförvärven samt ytterligare några bland "trotjänarna". Tycker att målvaktssidan ser spännande ut, backsidan ser bättre ut än föregående säsong och likaså centeruppställningen. I år har vi iaf uttalade centrar på den positionen, var ju lite si och så senaste säsongen med den saken. Ytterforwards ser däremot svagare ut tycker jag och här är naturligtvis tappet av främst Pyrret orsaken till det. Ett tapp som inte kommer eller knappast kan ersättas likvärdigt.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Ja ja tycker allting ser intressant ut och jag hoppas verkligen en kille som Starkov blommar ut och gör succé, Lindbäck kan komma att spika igen och backsidan och centersidan ser bra ut :) och just att som du säger vi har riktiga centrar känns mycket bra, och Gabbe är också en mycket bra tekare och de har vi inte varit bortskämda med senaste åren :P

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.