Frella & mike66: Målsumpare och målsumpare. Har gjort fem mål de sista två träningarna när vi spelat tvåmål. Nu blev det visserligen inga igår mot Njurunda. Borde dock haft åtminstone ett par assist, men det spelar ingen roll hur snygga passningar man lägger när avslutarna inte sköter sig. Arbete framför eget mål fungerade däremot mycket bra. mike66:s femma spelar enligt den i hockey så ovanliga taktiken 1-3-?. Frågetecknet står för mike66 eftersom ingen vet var han varit, är eller är på väg. Med andra ord en mycket fri roll.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Arbete framför eget mål fungerade däremot mycket bra.
mike66:s femma spelar enligt den i hockey så ovanliga taktiken 1-3-?. Frågetecknet står för mike66 eftersom ingen vet var han varit, är eller är på väg. Med andra ord en mycket fri roll.