Moverare: Jag gillar min nya roll. *trivs* Det var jäkligt kul igår fastän det blev torsk. Ny match nästa onsdag, samma plats, samma tid, samma lag, samma kanal, samma griniga Moverare?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag gillar min nya roll. *trivs* Det var jäkligt kul igår fastän det blev torsk. Ny match nästa onsdag, samma plats, samma tid, samma lag, samma kanal, samma griniga Moverare?