BlackBay: Vi har värvat rätt denna säsong. Och visst såg det väl hyfsat ut emellanåt. Det blir ett nytt försök denna säsong med seriespel för veteranlagen i distriktet. Timrå, Sundsvall, Nolby, Kovland, Töva, Gällsta som utomstående Hälsingelag. Heffners, Matfors vet jag inte om dom har kvar sitt lag? Inte heller Ånge vet jag om dom ska vara med.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi har värvat rätt denna säsong. Och visst såg det väl hyfsat ut emellanåt. Det blir ett nytt försök denna säsong med seriespel för veteranlagen i distriktet. Timrå, Sundsvall, Nolby, Kovland, Töva, Gällsta som utomstående Hälsingelag. Heffners, Matfors vet jag inte om dom har kvar sitt lag? Inte heller Ånge vet jag om dom ska vara med.
Men roligt är det kan jag lova.