kvasthilda: Nej då, jag tog inte illa upp och du har absolut inget att be om ursäkt för. Men det finns trots allt en och annan som tror att jag är en fullblodspsykopat. Jag ville bara passa på att förklara ett och annat, för dem och för alla andra.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men det finns trots allt en och annan som tror att jag är en fullblodspsykopat.
Jag ville bara passa på att förklara ett och annat, för dem och för alla andra.