Mathias: Med några millar back förra året så får vi nog vara nöjda med truppen som den ser ut för tillfället.
Inlägg: 1168333
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
HUR startar man ett nytt ämne i forumet? Snart dags för träningsmatcher..... och eftersom jag numera bor i uppsala sthlm området tänkte jag försöka ta och titta på försäsongsmatcherna som går nere i västerås och arboga. Är det några mer likasinnade timrå ik supporters som skall gå?