1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1168380

Sv: Silly Season 09/10
I TÅ idag så finns det en ranking av ES lagen. Timrå ligger på 8:e plats.

Målvakter 3+
Backar2+
Forwards 3+
Tränare 3+
Utropstecken: Timrå har höga förhoppningar på dansken Kirill Starkov som jämförs med Linus Omark.
Frågetecken: Håller Timo Pärssinens rygg?
Genombrott: Magnus Pääjärvi-Svensson.
Flopp: Laurent Meunier.
Kommentar: Har tappat flera nyckelspelare däribland Mikko Lehtonen och Mika Pyörälä och får kämpa för att ta sig till slutspel.

Min åsikt är att TÅ:s koll är minimal. Jag har tex större utropstecken på tex Corso, Karlsson. Jag tror f.ö inte Meunier floppar heller.
Men det är ju bara vad jag vet.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Jag menar... vad ska man ha för förväntningar på en defensiv tredjecenter... Ska juh vara om han bara vimsar omkring men annars är det svårt att floppa med så lite förväntningar...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.