1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1168581

Sv: Silly Season 09/10
Uno Gordon: Jo och alla vet ju att Challe har extremt lite erfarenhet vad gäller Djurgården. Tror han lirat där någon säsong eller så men jag tror han kommer från Värmland eller nått sånt ???!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Uno: sorry, men vad gäller Djurgården och Anger så litar jag fullständigt att Challe har koll på läget. Han känner till Anger och har bl.a. lirat med karln (iof när han var yngre). Han har väl aldrig tränat honom dock (han anslöt väl i samband med att Challe gick till Timrå tror jag).

Sv: Silly Season 09/10

dr-nix: Nu har jag sagt mitt angående Anger. Nu lägger jag locket på kring det hela. Det är ju väldans trevligt att alla är så positivt inställda. Jag hoppas sannerligen ni får rätt. Större än så är inte min prestige.

Amen.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.