Snoop: Han ser lovande ut, hoppas att vi får se han i A-Laget nästa år...
Inlägg: 1168623
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Mackelito: Och Nyström lär ju ha hyffsad koll på Anger...
* Niklas Anger är en bra värvning. Riktigt bra. Han har aldrig varit så bra som han var i fjol och vill ni ha "bevis" - han kom faktiskt på 13:e plats i elitseriens poängliga, före bland andra Niklas Persson, The Abbotts, Martin Thörnberg, Daniel Widing och Tomi Kallio.
* Niklas Anger är en bra värvning. Riktigt bra. Han har aldrig varit så bra som han var i fjol och vill ni ha "bevis" - han kom faktiskt på 13:e plats i elitseriens poängliga, före bland andra Niklas Persson, The Abbotts, Martin Thörnberg, Daniel Widing och Tomi Kallio.
Sv: Silly Season 09/10
Mackelito:
''Niklas Anger ser fram emot en ny utmaning i Timrå.
- Jag känner mig eld och lågor. Jag ser fram emot det här otroligt mycket, säger han.
''Niklas Anger ser fram emot en ny utmaning i Timrå.
- Jag känner mig eld och lågor. Jag ser fram emot det här otroligt mycket, säger han.