Mackelito: Och Nyström lär ju ha hyffsad koll på Anger...
* Niklas Anger är en bra värvning. Riktigt bra. Han har aldrig varit så bra som han var i fjol och vill ni ha "bevis" - han kom faktiskt på 13:e plats i elitseriens poängliga, före bland andra Niklas Persson, The Abbotts, Martin Thörnberg, Daniel Widing och Tomi Kallio.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
* Niklas Anger är en bra värvning. Riktigt bra. Han har aldrig varit så bra som han var i fjol och vill ni ha "bevis" - han kom faktiskt på 13:e plats i elitseriens poängliga, före bland andra Niklas Persson, The Abbotts, Martin Thörnberg, Daniel Widing och Tomi Kallio.