dr-nix: vad ska det dras för rep ikväll då?
Inlägg: 1169122
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ante08: Förmodligen dragkamp igen. Hoppas att Svensson kan tipsa grabbarna om hur man INTE ska göra...