ante08: Förmodligen dragkamp igen. Hoppas att Svensson kan tipsa grabbarna om hur man INTE ska göra...
Inlägg: 1169129
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Ja dom ska inte vira repet runt handen, de va så Svesse skadade sig.