Inlägg: 1169296
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Hos mig finns inget "Nubben-hat"!
Men väl en besvikelse, tycker att han kunnat hanterat denna situation på ett smidigare sätt.
Men jag lägger ner denna diskussion nu.
Men väl en besvikelse, tycker att han kunnat hanterat denna situation på ett smidigare sätt.
Men jag lägger ner denna diskussion nu.
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon:
Lägg ner Nubben-hatat
Lägg ner Nubben-Kärleken
Lägg ner Nubben..
..Vi ska inte hata Nubben vi ska inte älska Nubben för vi ska inte nämna Nubben något mer. Detta är ett timrå forum inge Frölunda forum!
Lägg ner Nubben-hatat
Lägg ner Nubben-Kärleken
Lägg ner Nubben..
..Vi ska inte hata Nubben vi ska inte älska Nubben för vi ska inte nämna Nubben något mer. Detta är ett timrå forum inge Frölunda forum!
Laken: Nu snackar du dumheter igen. Då hade väl Sanny och Bagarn hamnat i Frölunda också?
Så du skulle inte vara intresserad utav Strålmans tjänster ifall dessa blev tillgängliga om du var verksam som sportchef då bara för att han lirat hos din tidigare arbetsgivare? Vilket naivt tänkande i sådana fall. Nubben körde exakt samma stuk under sin tid i Timrå. Han ringde ofta upp intressanta spelare och låg på för att visa sitt intresse!
Vad har han plockat ifrån oss förutom Hahl och Lehtonen då? Dessa ville ju inte ens spela kvar i Timrå. Och enda anledningen till att vi överhuvudtaget fick Lehtonen på kontrakt stavas - MIKA PYÖRÄLÄ! När Pyrret försvann så förstår jag mycket väl att Lello inte ville vara kvar.
Lägg ner Nubben-hatet nu!