Inlägg: 1169297
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fettsteffe: Man får tycka vad man vill om karln. Men jag gillar inte när man kommer med onyanserad smörja eller antaganden som inte stämmer överens med verkligheten.
Lägg ner Nubben-hatat
Lägg ner Nubben-Kärleken
Lägg ner Nubben..
..Vi ska inte hata Nubben vi ska inte älska Nubben för vi ska inte nämna Nubben något mer. Detta är ett timrå forum inge Frölunda forum!