1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1169298

Sv: Apropå nånting...
fettsteffe: Man får tycka vad man vill om karln. Men jag gillar inte när man kommer med onyanserad smörja eller antaganden som inte stämmer överens med verkligheten.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: ...sade han som samtidigt kan spekulera i allt möjligt elakt bara för att någon vid något tillfälle haft riktnummer 08... :P

Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Det är väl det som är tjusningen med ishockeyn. Att älska vissa saker och hata andra. Nubben har själv ställt sig i hat-kön. I allafall för mig, sedan har jag inget personligt emot honom. Men jag älskar att hata honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.