El Maco: Det finns mycket man undrar över när det gäller tidningar. Själv vet jag inte vad som är värst: DN:s kultursidor eller Svenskans sportsidor (Förlåt, tennissidor med lite annan sport, om det får plats...) så jag överväger starkt att börja läsa Fantomen på morgonen...
Inlägg: 1169393
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Redax 2: Simon Kuper skriver regelbundet i Financial Times, det är sportläsning som kan rekommenderas till morgonespresson.