Inlägg: 1169490
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Fin sida. Men jag saknar Timrå historiken som fanns på den gamla.
Den var fantastiskt bra.
Den var fantastiskt bra.
Men överlag så tyckte jag att den var okej. Kanske att man borde centrera sidan så att det blir lika mycket utrymme på båda sidor om den vita nyhetssidan. Men man kanske sparar plats för reklam? Det vet jag inte.