Inlägg: 1169494
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Riga
Abron: Blir resan av så är jag grymt sugen att haka på. Har fått klartecken av Roger att i sådana fall vara ledig. KOM IGEN NU ÄRADE SYSTRAR OCH BRÖDER! Det skulle vara fantastiskt roligt att blåsa ner över till Arboga.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Time to make a decision?
Jag tar gärna på mig att fixa bil å styra den ToR, men då
önskar jag ett beslut senast i kväll....