Inlägg: 1169499
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Riga
Uno Gordon:
Sure!
Inte var dag man kan få se Dynamo Riga, det kassa laget HiHI.
Det är ca 420 km från Domus trappan och en restid på 5 timmar borde planeras vilket ger avresa runt lunch.
Borde vara åter till senast 03:00.
Men ikväll måste det bli klart!
Sure!
Inte var dag man kan få se Dynamo Riga, det kassa laget HiHI.
Det är ca 420 km från Domus trappan och en restid på 5 timmar borde planeras vilket ger avresa runt lunch.
Borde vara åter till senast 03:00.
Men ikväll måste det bli klart!
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)