Abron: Ja, du vet redan om att jag gärna åker med, men för att inte det ska gå att missförstå så anmäler jag mig här också dårå.. ;-)
Inlägg: 1169503
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Riga
Dream Team:
I now....
Sätter deadline till 20:00 ikväll, där efter får vi se vad som kan hända?
Finns ännu minibussar kvar och jag tror vi (9 pes) skall klara oss på ca 350-400:- för leasing samt soppa (kalkulerat 1.4 l/m).
Just nu bara 3 intresserade ;-(((
I now....
Sätter deadline till 20:00 ikväll, där efter får vi se vad som kan hända?
Finns ännu minibussar kvar och jag tror vi (9 pes) skall klara oss på ca 350-400:- för leasing samt soppa (kalkulerat 1.4 l/m).
Just nu bara 3 intresserade ;-(((