Inlägg: 1169501
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Riga
Abron: Ja, du vet redan om att jag gärna åker med, men för att inte det ska gå att missförstå så anmäler jag mig här också dårå.. ;-)
Sure!
Inte var dag man kan få se Dynamo Riga, det kassa laget HiHI.
Det är ca 420 km från Domus trappan och en restid på 5 timmar borde planeras vilket ger avresa runt lunch.
Borde vara åter till senast 03:00.
Men ikväll måste det bli klart!