Detta låter ju grymt mysigt faktist, synd bara att man jobbar..
Inlägg: 1169553
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Riga
actionleif: Ser ut som att vi blir en liten kärntrupp som åker...en s.k. "hardcore-tripp"..