actionleif: Ser ut som att vi blir en liten kärntrupp som åker...en s.k. "hardcore-tripp"..
Inlägg: 1169570
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Riga
mikenomad: Ja det ser inte bättre ut, men det är bra att ni försvarar våra färger.
Jag åker nog ner på Frotté Cup istället..
Jag åker nog ner på Frotté Cup istället..