Fyra skador redan och säsongen har knappt börjat. Det här liknar den mörkaste killing-humorn. Men det ordnar sig nog.
Inlägg: 1169612
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Skarin: "Men det ordnar sig nog." Är det nån som har kapat ditt nick?
Uno Gordon: Fan, får ta debatterna en annan gång...måste banga Arboga. :(
Uno Gordon: Fan, får ta debatterna en annan gång...måste banga Arboga. :(
Sv: Apropå nånting...
Skarin: Känns ju inte direkt som någon undergång. Inga svår skador. Värst är det väl för Magnus, men det ordnar sig. Bättre nu än när serien drar igång.
Sv: Apropå nånting...
Skarin:
Habba..
Av en del smarta resonemang här på H.S, går det att utläsa att även tankearbete bidrager till förslitningsskador???
Habba..
Av en del smarta resonemang här på H.S, går det att utläsa att även tankearbete bidrager till förslitningsskador???
Sv: Apropå nånting...
Skarin: klart det ordnar sig, Björn S tar snart av gipset, Anton A Likaså, Hynning kanske behöver en mjukstart... Men synd om Magnus P och synd för timrå. Men han kommer snart ut på isen igen, det är "bara"en eller två försäsongs matcher han missar.