1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1169630

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Om man ska tro på vad spelarna säger så kommer Laurent att vara en riktig joker, han kommer bli grym.

Sedan undrar jag hur du tycker man ska markera mot Pääjärvi?
Eftersom man skulle markera med att bryta kontraktet med Axelsson, hans skada kom ju iallafall på isen.. Hur kan man vara så oansvarig så man skadar sig när man spelar Squash? För att inte tala om hans storebror som skadade sig i en löjlig dragkamp! Bryt kontraktet med hela bunten!! Nollor.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
actionleif: Det där med Axelsson var inte ens skrivet på allvar. Det var en överdrift för att markera min egen trötthet på alla mer eller mindre märkliga skador.

Squash? men hej och hå...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.