Inlägg: 1169630
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
actionleif: Det där med Axelsson var inte ens skrivet på allvar. Det var en överdrift för att markera min egen trötthet på alla mer eller mindre märkliga skador.
Squash? men hej och hå...
Squash? men hej och hå...
Sedan undrar jag hur du tycker man ska markera mot Pääjärvi?
Eftersom man skulle markera med att bryta kontraktet med Axelsson, hans skada kom ju iallafall på isen.. Hur kan man vara så oansvarig så man skadar sig när man spelar Squash? För att inte tala om hans storebror som skadade sig i en löjlig dragkamp! Bryt kontraktet med hela bunten!! Nollor.