1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614889 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1171103

Sv: Succe Cup
Abron: Jag iallafall har en riktigt bra känsla över årets lag, tror det kan gå riktigt långt. Även fast jag igentligen inte sett en match än

Svarskommentarer

Sv: Succe Cup
jens_88:

Hur är det man brukar säga efter en generalrepition på teatern.

Om det vart en halv skral en, så kommer uppsättninmgen att leva länge i tid?

Spelar ingen roll hur många matcher eller träningar som man bevittnat.
Jag tycker det är fruktansvärt beklämmande att se hur negativ man kan bli av att Timrå "BARA" vinne rmed 0-2 mot VIK. Fa,,, det är ju mer än 5 veckor kvar till E.S startar upp, lugn å fin i bussen nu......

Sv: Succe Cup
jens_88: Jag känner 50/50, det är ett krav att flera tar ett steg till i utvecklingen för att de skall funka.

Sv: Succe Cup
jens_88: Kommer bli en grym säsong! Ikväll saknades ju typ halva laget också - många viktiga spelare, men ändå höll vi tätt bakåt och gjorde med lite flax två frammåt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer