Hur är det man brukar säga efter en generalrepition på teatern.
Om det vart en halv skral en, så kommer uppsättninmgen att leva länge i tid?
Spelar ingen roll hur många matcher eller träningar som man bevittnat. Jag tycker det är fruktansvärt beklämmande att se hur negativ man kan bli av att Timrå "BARA" vinne rmed 0-2 mot VIK. Fa,,, det är ju mer än 5 veckor kvar till E.S startar upp, lugn å fin i bussen nu......
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Hur är det man brukar säga efter en generalrepition på teatern.
Om det vart en halv skral en, så kommer uppsättninmgen att leva länge i tid?
Spelar ingen roll hur många matcher eller träningar som man bevittnat.
Jag tycker det är fruktansvärt beklämmande att se hur negativ man kan bli av att Timrå "BARA" vinne rmed 0-2 mot VIK. Fa,,, det är ju mer än 5 veckor kvar till E.S startar upp, lugn å fin i bussen nu......