T T: jag tyckte det var betydligt värre när Sanny (?) råkade ut för den där tacklingen var det väl som gjorde att han låg kvar på isen i flera minuter och fick tas därifrån med ambulans. Fan jag trodde han kanske var död där några ögonblick..han såg inte ut att röra på sig alls..
Inlägg: 1171320
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Nej, den var inte rolig. Jag måste skicka med en länk också förstås annars blir Jimmy besviken.