Inlägg: 1171774
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
stefan jalonen: Jag förstår inte riktigt det problemet. De har ju en egen entre/exit, kiosk och toalett. Fixar inte guljackorna att hålla reda på dem eller vad?
Sv: Apropå nånting...
stefan jalonen: så är det för oss timråiter också. Det är en av nackdelarna med ståplats helt klart.
Sv: Apropå nånting...
stefan jalonen: också finns ju klagomålet att dom står och skricker in i plexit också
Bland annat att de måste knuffa sig fram bland alla timråiter så fort de ska till eller från sin plats. det var det en hel del snack om.