stefan jalonen: så är det för oss timråiter också. Det är en av nackdelarna med ståplats helt klart.
Inlägg: 1171776
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Vi får i alla fall se hemmalaget anfalla i vår riktning i två perioder. Det är inte en självklarhet i alla arenor, konstigt nog.