dr-nix: Är snarare så att KHL räcker för att konkurrera med NHL.
Handlar ju om pengar vilke lag som kan dra åt sig de bästa spelarna. Tror knappast att Ryssarna kan betala till alla Europalag, då är det bättre att de har några färre lag att skyffla in pengar i istället så blir det rejäla pengar där istället.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Handlar ju om pengar vilke lag som kan dra åt sig de bästa spelarna. Tror knappast att Ryssarna kan betala till alla Europalag, då är det bättre att de har några färre lag att skyffla in pengar i istället så blir det rejäla pengar där istället.