Random: är okey från Skellefteå också han vågade ju inte äns spela mot Skellefteå i Fredags. Han säger att han var skadad men jag undrar det ja.
Inlägg: 1171957
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ante08: Du tror inte han kan ha sviter efter cross-checkingen han fick i bakhuvudet då? Han är knappaste rädd för att möta SAIK.