1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1171982

Sv: Apropå nånting...

Uno Gordon: Själv är jag inte så säker på att Hedström är slut. Han verkar ha en förkärlek till sina närmaste familjemedlemmar, i och med flytten "nästgårds" hans uppväxtmiljö skulle det mycket väl kunna innebära förnyat mod och en Hedström i högform.

Däremot, och det som är viktigt att poängtera i Hedström-affären: han hade nog aldrig fått ordning på sina grejer i Timrå-dräkten. Han var liksom klar här. Dock ställer jag mig i din kö som önskar Hedström all lycka i Luleå. Ja, förstås, förutom då han möter Timrå IK.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: För mig får gärna Hedström vara bra mot Timrå OCKSÅ, för mig är hockey underhållning och jag gillar bra underhållning.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.