1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1172063

Sv: Apropå nånting...
Om detta är en korrekt häng/ styrke- vändning enligt TJ så har jag min åsikt klar iaf...

Timrå kanske skulle ta in någon med goda kunskaper om övningsutförande/ anatomi och låta TJ ha hand om träningsupplägget.

2:05 in i klippet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Det finns få sorters diskussioner som är så tröttsamma att läsa som när självutnämnda träningsexperter ska diskutera vad som är rätt och fel inom träning.

Huruvida Thordan är lämpad för att fortsätta som ansvarig för fysträningen har ingen här en aning om. Ingen. Verkligen, ingen. Återigen, ingen.

Det enda argument som någon mäktat med att jobba fram är ju "men vi får ju fan 100 skador varje år! Byt fystränare, Wikegård hade rätt i det där spontana utspelet han gjorde för två år sedan! Ta tillbaks Nanne Grönwall som intro!!!"

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.