RocknRolf2: Att spelartruppen blev dyrare än budgeterat är jag helt på det klara med. Men jag tror att uteblivna sponsorintäkter p.g.a. diverse felbeslut var ett minst lika stort faktum. Sedan är det så att med uteblivna skador hade föreningen inte nödvändigtvis kontraktera nya. Vi hade otur, i år igen. Typ.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sedan är det så att med uteblivna skador hade föreningen inte nödvändigtvis kontraktera nya. Vi hade otur, i år igen. Typ.