Inlägg: 1172108
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Skarin: Tror att vi inte kommer att se så många skador i år.
I allafall inga många, långa o allvarliga. Det är över nu.
I allafall inga många, långa o allvarliga. Det är över nu.
1. Håller med.
2. Håller med.
3. Håller med.
RR2: Jag tror också att det kommer värvas under säsongen.
Men det som absolut inte får hända är att vi återigen drabbas av skador, skador, skador.