Skarin: Absolut, fast i de stadsdelarna är det ändå lite omsättning på invånare, folk som flyttar och håller på. På Alnö lever man fortfarande kvar i 1-0, Henrik Hammarström. Man hatar Timrå IK på samma maniska nivå som man gjorde 1997.
Inlägg: 1172141
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Knylan: Ge mig bevis.
Nej men visst ligger det till lite på det viset. Förutom Huss och Nubben då.
Nej men visst ligger det till lite på det viset. Förutom Huss och Nubben då.